Primar

Primar
Petru Antal

Vremea

Pecica Vremea

“Ajutor de minimis pentru aplicarea programului de susţinere a producţiei de usturoi”

Având în vedere informarea Direcţiei Pentru Agricultură a Judeţului Arad cu nr.2841/08.02.2022,

 Vă aducem la cunoştinţă că a fost publicată HG nr.147/2022 pentru aprobarea schemei “Ajutor de minimis pentru aplicarea programului de susţinere a producţiei de usturoi”.

 Data limită pentru depunere a cererilor este de 16 mai inclusiv şi va fi însoţită de următoarele documente:

  1. Copie a BI/CI al/a solicitantului persoană fizică sau, după caz, înputernicire/procură notarială şi copie a BI/CI, al/a reprezentantului legal;
  2. Copie a certificatului de înregistrare la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului/Registrul Naţional al Asociaţiilor şi Fundaţiilor sau a actului în baza căruia îşi desfăşoară activitatea după caz;
  3. Dovadă cont activ bancă/trezorerie;
  4. Adeverinţa, în original, care să ateste, conform înscrisurilor din registrul agricol, suprafaţa de teren utilizată de solicitant în anul 2022;
  5. Declaraţie pe proprie răspundere conform modelului prevăzut în anexa cu nr. 2

 Documentele sunt prezentate în original şi copie.

  • Copie a atestatului de producător valabil până la 31.12.2022;
  • Certificat de atestare fiscală și cazier fiscal, valabile la data depunerii cererii.

 Pentru a fi eligibili, beneficiarii care solicită ajutoare de minimis trebuie să îndeplinească următoarele criterii:

  1. Să solicite ajutorul de minimis prevăzut de prezenta hotărâre;
  2. Să deţină o suprafaţă cultivată cu usturoi de minim 3000 metri pătraţi, marcată la loc vizibil cu o placă indicator pe care să se găsească inscripția ,, Program susținere usturoi,anul …………, beneficiar numărul…………….,Direcția Agricolă Județeană…………../a Municipiului București ʺ, cu dimensiunea minimă recomandată de 50 cm/70 cm;
  3. Să obțină o producție de minimum 3 kg usturoi/10 m pătrați de pe suprafața prevăzută la lit.b);
  4. Să fie înregistrați în evidențele Registrului Agricol deschis la Primăriile în a căror rază administrativ-teritorială se află suprafețele cultivate cu usturoi în anul 2022;
  5. Să dețină registrul de evidență a tratamentelor cu produse de protecție a plantelor, conform modelului prevăvut în anexa nr.7, completat începând cu data înființării culturii și avizat de OFJ;
  6. Să facă dovada producției realizate prin documente justificative în fucție de forma de organizare;
  7. Nu înregistrează obligații fiscale restante la bugetul general consolidat al statului și nu au săvârșit fapte sancționate de legiile fiscale, contabile, vamale.

Valorificarea producţiei se face în perioada 1 iunie-21 noiembrie, iar documentele justificative (bonul fiscal/factura/fila/filele din carnetul de comercializare) care atestă valorificarea producţiei de usturoi se depun la Direcţia Agricolă a Judeţului Arad până la data de 29 noiembrie 2022.

       Cererile însoțite de documentele prevăzute, pot fi transmise la DAJ Arad și prin mijloace electronice și /sau prin poștă/curierat.

       Documentele transmise prin mijloace electronice trebuie să fie semnate și datate, iar copiile trebuie să fie certificate ,, conform cu originalul ʺ de către solicitant.

     PRIMAR,                                                       ŞEF SERVICIU

ANTAL PETRU                                         Ing. MLADIN TEODORA

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked*

Prin continuarea utilizării site-ului, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. mai multe detalii

Aceasta pagina web monitorizeaza utilizatorii pe acest website pentru a genera rapoarte de utilizare, de asemenea functionalitatile ca vremea sau harta sunt informatii preluate de pe alte servicii online gratuite care se folosesc de adresa dvs de retea pentru a putea transmite informatile necesare.

Inchide